FANDOM

Leningrad eli Leningradin demokraattinen kansantasavalta on valtio Vantaan Metsolassa. Leningrad on virallisesti sosialistinen valtio. Maata hallitsee kommunistinen työväenpuolue. Valtio on nykyisin Metsolassa ja joissakin osissa Korsoa. Maalla on kaksi pientä alue, Toinen Pärnussa, toinen Pärnumaalla.

Historia Muokkaa

Leningrad aloitti sodan Muuta Eurooppaa vastaan heinäkuussa 2017. Maa on sodan menestyksen ansiosta saanut nykyiset rajat. Rauhasopimus somittiin vuoden 2017 elokuussa.

Politiikka Muokkaa

Varapresidentti: Markus Takkinen, Ulkoasiainministeri: Markus Takkinen, Sisäasiainministeri: Markus Takkinen, Läksyjentekoministeri: Markus Takkinen, Tehtävientekoministeri: Markus Takkinen, Talousministeri: Markus Takkinen., Sotaministeri: Markus Takkinen, Oikeusministeri: Markus Takkinen. Duumassa (parlamentti) on 9 kansanedustajaa, joista 10 asuu Suomessa, ja 1:llä on ainoastaan nimellistä arvoa. kansanedustajat osallistuvat lähes kaikkiin päätöksentekoihin.

Tunnustukset Muokkaa

Leningrad tunnustaa kaikki YK:n valtiot itsenäisiksi, lukuunottamatta Intiaa, Ranskan entisiä siirtomaita, Espanjan entisiä siirtomaita, Venäjän entisiä alueita, ja Englannin entisiä siirtomaita paitsi kiinalle kuuluvia, Portugalin entisiä siirtomaita, Italian entisiä siirtomaita, Kiinan tasavaltaa, entisen Jugoslavian maita, Etelä-koreaa, Tsekkiä, Slovakiaa, Norjaa, Islantia, Leningrad tunnustaa myös Jelkomian, Talonin, Sofietin, Molossian, Conchin, Lurputzian ja Groundlandin.

Valtalaki Muokkaa

1§ Pääsihteerillä on paljon valtaa.

2§ Kansanedustajat ovat mukana päätöksen teossa, ainoastaan allekirjoittamisessa.

3§ Pääsihteeri/presidentti voi hajottaa Duuman (parlamentti) varapresidentin, tai sisäasiainministerin suostumuksella.

4§ Varapresidentti johtaa hallitusta, ja on presidentin sijainen, jos pääsihteeri on estynyt.

5§ Talousministeri hoitaa valtion talous-asioita.

6§ Sisäasiainministeri hoitaa maan sisäisiä koskevia asioita.

7§ Läksyjentekoministeri tekee koulussa annettuja tehtäviä.

8§ Tehtävientekoministeri tekee Leningradissa annettuja tehtäviä.

9§ Sotaministeri vastaa armeijan sodankäynnistä.

11§ Parlamentissa on 7 kansaedustajaa, joista tai 1:llä on ainoastaan nimellinen arvo.

12§ Oikeusministeri vastaa oikeusjärjestelystä ja oikeusturvasta.

Hereillä-Nukkumassa oleminen laki Muokkaa

1§ Hereillä saa olla klo 22.44 asti.

2§ Puhelimella saa olla ainoastaan vähän aikaa, kun on sängyssä.

3§ Kaakaota täytyy juoda päivittäin.

4§ Nukkua saa klo 08.07 asti.

Maahantuontilaki Muokkaa

1§ Leningradiin ei saa tuoda minkäälaisia alkoholijuomia, energiajuomia, spinnereitä lukuunottamatta siskojen omistamia.

2§ Leningradiin ei saa tuoda lehtiä, joita pääsihteeri luokittelee roskalehdiksi.

3§ Leningradiin ei saa tuoda huumeita, tupakoita, nuuskaa, ja räjähdys-aineita.

Rangaistuslaki Muokkaa

1§ Hereillä-Nukkumassa olemisen lainrikkojalle tulee 10 minuutin maastokarkotus, tai saa siivota lattian.

2§ Maahantuontilain rikkojalle tulee viransa menetys, ja 2,80 euron sakko.

3§ Valtuuden ylittäjälle tulee rangaistukseksi 9 päivän ajan koirienlenkittäminen.

Vaalilaki Muokkaa

1§ Duuman (parlamentti) vaalit tulevat 5 kuukauden välein.

2§ Hallitusvaalit tulevat 4 kuukauden välein.

3§ Keskusmiliisi johtokunnan vaalit tulevat 7 kuukauden välein.

4§ Armeijan johtokunnan vaalit tulevat vuoden 7 päivän välein.

5§ Oikeuden valamiehistön vaalit tulevat vuoden kuukauden välein.

6§ Johtokuntien vaalit tulevat 5 kuukauden välein.

7§ Presidentin vaalit tulevat vuoden 38 päivän välein.

8§ Pääsihteerin vaalit tulevat vuoden 41 päivän välein.