FANDOM

Leningrad eli Leningradin demokraattinen kansantasavalta on valtio Vantaan Metsolassa. Leningrad on virallisesti sosialistinen valtio. Maata hallitsee kommunistinen työväenpuolue. Valtio on makuuhuoneessa.

Politiikka Muokkaa

Varapresidentti: Markus Takkinen, Ulkoasiainministeri: Markus Takkinen, Sisäasiainministeri: Markus Takkinen, Läksyjentekoministeri: Markus Takkinen, Tehtävientekoministeri: Markus Takkinen, Talousministeri: Markus Takkinen., Sotaministeri: Markus Takkinen, Oikeusministeri: Markus Takkinen. Duumassa (parlamentti) on 9 kansanedustajaa, joista 6 asuu Suomessa, ja 1:llä on ainoastaan nimellistä arvoa. kansanedustajat osallistuvat lähes kaikkiin päätöksentekoihin.

Tunnustukset Muokkaa

Leningrad tunnustaa kaikki YK:n valtiot itsenäisiksi, lukuunottamatta Intiaa, Ranskan entisiä siirtomaita, Espanjan entisiä siirtomaita, Venäjän entisiä alueita, ja Englannin entisiä siirtomaita paitsi kiinalle kuuluvia, Portugalin entisiä siirtomaita, Italian entisiä siirtomaita, Kiinan tasavaltaa, entisen Jugoslavian maita, Etelä-koreaa, Tsekkiä, Slovakiaa, Norjaa, Islantia, Leningrad tunnustaa myös Jelkomian, Talonin, Sofietin, ja Groundlandin.

Valtalaki Muokkaa

1§ Pääsihteerillä on paljon valtaa.

2§ Kansanedustajat ovat mukana päätöksen teossa, ainoastaan allekirjoittamisessa.

3§ Pääsihteeri/presidentti voi hajottaa Duuman (parlamentti) varapresidentin, tai sisäasiainministerin suostumuksella.

4§ Varapresidentti johtaa hallitusta, ja on presidentin sijainen, jos pääsihteeri on estynyt.

5§ Talousministeri hoitaa valtion talous-asioita.

6§ Sisäasiainministeri hoitaa maan sisäisiä koskevia asioita.

7§ Läksyjentekoministeri tekee koulussa annettuja tehtäviä.

8§ Tehtävientekoministeri tekee Leningradissa annettuja tehtäviä.

9§ Sotaministeri vastaa armeijan sotakäynnistä.

10§ Pääsihteerin virka on elinikäinen.

11§ Parlamentissa on 9 kansaedustajaa, joista 1 on ainoastaan nimellinen arvo.

12§ Oikeusministeri vastaa oikeusjärjestelystä ja oikeusturvasta.

Hereillä-Nukkumassa oleminen laki Muokkaa

1§ Hereillä saa olla klo 22.44 asti.

2§ Puhelimella saa olla ainoastaan vähän aikaa, kun on sängyssä.

3§ Kaakaota täytyy juoda päivittäin.

4§ Nukkua saa klo 08.07 asti.

Maahantuontilaki Muokkaa

1§ Leningradiin ei saa tuoda minkäälaisia alkoholijuomia, energiajuomia, spinnereitä lukuunottamatta siskojen omistamia.

2§ Leningradiin ei saa tuoda lehtiä, joita pääsihteeri luokittelee roskalehdiksi.

3§ Leningradiin ei saa tuoda huumeita, tupakoita, nuuskaa, ja räjähdys-aineita.

Rangaistuslaki Muokkaa

1§ Hereillä-Nukkumassa olemisen lainrikkojalle tulee 10 minuutin maastokarkotus, tai saa siivota lattian.

2§ Maahantuontilain rikkojalle tulee viransa menetys, ja 2,80 euron sakko.

3§ Valtuuden ylittäjälle tulee rangaistukseksi 9 päivän ajan koirienlenkittäminen.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki